Liceul Teoretic Teiuș, Alba, a sărbători Ziua Internaţională a Copiilor prin intermediul evenimentului Hora prieteniei în an centenar, acţiune amplă la care au participat aproximativ 600 de elevi şi preşcolari, 20 de cadre didactice, părinţii elevilor şi alţi membri ai comunităţii locale.
Manifestarea a fost dedicată, cu precădere, copiilor Liceului Teoretic Teiuș, Alba şi preșcolarilor Grădiniței cu Program Normal „Prietenia” Teiuș, Alba.
Potrivit prof. Marius Cosmin Pintea, director al Liceului Teoretic Teiuș, Alba, „Ziua Internaţională a Copiilor – 1 Iunie – este prilejul manifestării plenitudinii și bucuriei, participarea împreună, copii, părinți și cadre didacite, la acţiuni şi evenimente inedite, atractive pentru copii şi aducătoare de amintiri şi nostalgii pentru cei mari. Acțiunea de astăzi a reprezentat o întâlnire într-o lume inocentă, hazlie, plină de veselie şi energie: Lumea copiilor, în care cei mici ne-au fost ghizi”.
Aceasta a mai adăugat că acţiunea este organizată de Liceul Teoretic Teiuș, în parteneriat cu Primăria şi Consiliul Local Teiuș, Poliția Teiuș, Poliția Locală Teiuș, SVSU Teiuș.
Sub genericul „ Hora prieteniei în an centenar” elevii și preșcolarii Liceului Teoretic Teiuș au sărbătorit „Ziua Internațională a Copilului” implicându-se în ateliere de lucru, concursuri, care le-au valorificat aptitudinile și competențele în diferite domenii. Activitățile concepute de cadrele didactice și derulate în cadrul programului educativ au mizat pe energia, buna dispoziție și veselia elevilor, astfel s-au desfășurat aceștia au fost implicați în actiuni precum: concursuri sportive (campionat de fotbal, alergare viteză, tenis de câmp, baschet) concurs de creații literare, concurs de educație rutieră, concurs de desene pe asfalt, concurs de biciclete, concurs realizat de SVSU Teiuș, picturi pe față, baloane, bomboane și multă, multă voie bună.
„Am considerat că este necesar să dezvoltăm şi să valorizăm potenţialul creator şi motric al elevilor, să le stimulăm aptitudinile, nu numai prin activităţile de la clasă, ci şi prin participarea lor la concursuri şi activităţi care să le solicite rezolvarea unor sarcini de lucru incitante, neconvenţionale, care să facă apel la imaginaţie, să le stimuleze curiozitatea, spiritul critic şi de observaţie. De asemenea, apreciem că prin astfel de acţiuni relaţiile elevilor din şcoala noastră vor deveni mai strânse şi ei vor colabora şi ulterior”, au mai transmis organizatorii.