Proiectul „Învățare cu Stare De Bine” își propune generarea stării de bine în rândul cadrelor didactice și crearea unei atmosfere prietenoase și de învățare, în sala de clasa. 10 cadre didactice vor participa la un atelierul de lucru abordând tema „Beneficiile stării de bine în învățare”, care, la rândul lor, vor derula un program de activități cu 200 de elevi din clasele IX-XII.
Atelierul de lucru „Beneficiile stării de bine în învățare”, coordonat de profesorul consilier școlar, Mirela Popescu, aduce în prim plan exemple de metode și procedee didactice bazate pe stimularea și dezvoltarea stării de bine, precum și pe a dezvoltării socio-emoționale a elevilor. Instrumentele psihopedagogice exersate de profesori, vor fi multiplicate în orele de dirigenție cu scopul angajării a cel puțin 200 de elevi în experimentarea „învățării cu stare de bine”.
„Conceptul de stare de bine nu este clar definit sau identificat în mod specific în politicile naționale sau de educație de stat. Cadrul de referință pentru bunăstarea elevilor în învățământul de stat variază considerabil în funcție de abordările individuale ale cadrelor didactice, fără să fie legiferat. La nivelul Liceului Teoretic Teiuș, Alba, considerăm ca necesară abordarea acestei tematici și în cadrul orelor de dirigenție cu scopul creării unor clase coezive, a creșterii încrederii în sine a elevilor, a stabilirii și menținerii unei stări de bine generatoare de învățare” a declarat prof. Marius Cosmin Pintea, directorul unității de învățământ.
Proiectul „Învățare cu Stare De Bine” este finanțat prin programul Start ONG, program lansat de Kaufland România și implementat de Asociația Act for Tomorrow. Domeniile vizate sunt: educaţie, sănătate, mediu, social și cultură. Valoarea totală a programului este de 500.000 euro. Programul Start ONG este cel mai simplificat instrument de finanţare comunitară destinat ONG-urilor tinere, instituțiilor non-administrative și grupurilor informale/ de inițiativă.